FAQ
Du kan se alla våra boenden på webbplatsen, varje lägenhet har en "boka nu" -knapp, antingen använda den eller skicka oss ett e-postmeddelande angående förfrågan / bokning / bokning.
Priset varierar beroende på stad, läge, storlek på lägenheten och hur länge du vill hyra. Om du har frågor om en specifik lägenhet är du välkommen att kontakta oss för mer information eller för att få en offert.
Nej, det gör du inte. Om du anländer den 5: e och stannar bara två veckor kommer du bara att betala för de 14 dagar du använder lägenheten. Vi arbetar vanligtvis med månadshyra så till exempel om hyran är € 1000 för hela månaden delar vi 1000/30 = dagavgift på € 30,3 14 dagar x € 30,3 är € 460, 67 så du betalar € 47. Om du stannar mindre än 14 dagar kommer den dagliga avgiften att vara lite mer än att dela med 30 dagar.
Nej, vi tillåter inte några husdjur i något av våra boenden på grund av allergi.
Ja, du kan alltid avboka hyresperioden i förväg. Detta kommer att överenskommas i kontraktet, villkor för uppsägningstid.
Vi skulle vilja säga allt. Alla våra lägenheter är fullt utrustade med möbler, köksutrustning, TV, tvättmaskin eller tillgång till komplett tvättstuga, wi-fi (obegränsat) värme och el.
Serviceteamet tillhandahåller även städning varannan vecka samt sänglinne och handdukar. När du flyttar ut kommer Stay Easy också att ta hand om städningen för att tillgodose nästa gäst som vi gjorde dig.
Om lägenheterna är tillgängliga kan du få nycklarna samma dag. Om vi inte har några tillgängliga lägenheter / boende vänligen ring oss, vi kanske kan hjälpa dig ändå tack vare våra många samarbeten i branschen.
Nej det behöver du inte, allt du behöver finns i lägenheten.
Våra boenden är alla fullt utrustade och av god standard, vårt uppdrag är att du ska känna dig som hemma långt hemifrån. Ju längre period du hyr desto lägre pris. Genom att kunna laga dina egna måltider kommer du att spara pengar - Stay Easy!!!
Du är alltid välkommen att skicka ett e-postmeddelande till service@stayeasy.se, för brådskande ärenden vänligen ring servicetamet, telefon +46 793 361 361